Veelgestelde vragen

Vraag: Is er een verplichte volgorde voor de te volgen modules?
Antwoord: Ja, omdat er een logische opbouw zit in de modules is het de bedoeling dat u begint met module 1, en daarna module 2. Afhankelijk van uw ervaring en opleiding kiest u daarna voor module 3 en/of 4. Voor eventuele vrijstellingen kunt u zich wenden tot Blik op Werk.

Vraag: Kan ik ook achteraf betalen?
Antwoord: Nee, met de komst van de webshop is dit niet meer mogelijk. Er zijn wel verschillende manieren om te betalen: met Ideal, of met een directe betaling aan ONA Portaal via een rekening die bij het afronden van de bestelling meteen zichtbaar is. Zogauw uw betaling binnen is, kunt u definitief deelnemen aan de door u bestelde training.

Vraag: Kan ik lid worden van ONA Portaal zonder een training te volgen?
Antwoord: Ja, dat kan zeker. De kosten bedragen €250,00 (vrijgesteld van btw) voor een kalenderjaar en hiervoor heeft u onbeperkt toegang tot het portaal en mag u zonder extra kosten deelnemen aan de twee studiedagen die elk jaar georganiseerd worden. Lidmaatschap loopt automatisch door, opzeggen dient te gebeuren voor 1 november van het jaar.

Vraag: Is het ook mogelijk om de training via incompany te volgen?
Antwoord: Ja, dit doen wij regelmatig. U kunt telefonisch (088 –1103103) of via de mail (info@onaportaal.nl) meer informatie hier over vragen.

Vraag: Wat gebeurt er als ik door bijvoorbeeld ziekte o.i.d. geen deel kan nemen aan de training?
Antwoord: Tot twee weken voor datum kunt u een training kosteloos afzeggen of wijzigen. In de algemene voorwaarden staat wat de gevolgen zijn als u binnen twee weken verhinderd bent.

Vraag: Ik heb per abuis een verkeerde training besteld, kan ik dit nog veranderen?
Antwoord: Neem hiervoor contact op met het secretariaat; telefonisch (088 –1103103) of via de mail (info@onaportaal.nl)